Kontakt 

Telefon  00420 228 885 555

  info@wayfarer.cz

Reklamace do 14 dní po obdržení zásilky

VÝMĚNA ZBOŽÍ ZDARMA

  • Nesedí Vám velikost objednaného oblečení?
  • Dorazilo Vám poškozené zboží?
  • Obdrželi jste odlišné zboží, než jste objednali?

Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 14 dnů po obdržení vyměnit. Při výměně objednáváme sami dopravu přímo k zákazníkovi a navíc jí i hradíme. 

Bližší informace k výměně zdarma naleznete ZDE

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDARMA

Nesplnilo zboží Vaše očekávání? V takovém případě nám jej můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí, když jej v nepoškozeném stavu zašlete zpět spolu s tímto vyplněným formulářem a budou Vám vráceny peníze. Přepravu nevyhovujícího zboží platíme my.

Jak vrátit zboží zdarma?

  1. Objednejte kurýra společnosti GLS zde. Ten si pro zásilku přijede na Vámi zvolenou adresu.
  2. K pečlivě zabalenému a nepoškozenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  3. Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení vrátíme peníze zpět na Váš účet.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od přijetí reklamace. Vrácené zboží musí být v nepoužitém stavu.

Máte nejasnosti nebo upřednostňujete telefonický kontakt? Jsme vám k dispozici na telefonním čísle 00420 228 885 555 a rádi poradíme.

 

Reklamace po 14 dnech od obdržení zásilky

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Pokyny pro uživatele - hodinky

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Zvolte jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení:

1. Objednání kurýra GLS (vrácení zdarma)

  • Objednejte kurýra společnosti GLS zde.
  • K pečlivě zabalenému zboží přiložte vyplněný formulář.
  • Kurýr si pro zásilku přijede na Vámi zvolenou adresu.
  • Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení posoudíme Vaší reklamaci a budeme Vás kontaktovat.

2. Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy

V případě jakýchkoliv nejasností se obraťte na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@wayfarer.cz, případně na tel. čísle 00420 228 885 555.

 

Reklamace osobně

Na našich výdejních místech je možno zakoupené zboží také reklamovat. Na výdejních místech peníze v hotovosti nevracíme. Po vyplnění reklamačního formuláře bude zboží odesláno zpět na sklad a do 14-ti dní budou peníze zaslány zpět na Váš účet.

 

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. ledna 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.

Společnost X-Trader.cz s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.